PCPM - logo Polskie Centrum Pomocy
Międzynarodowej

 

 

Logistyk zespołu ratunkowego

Twoje umiejętności i profesjonalizm pozwolą nam jeszcze sprawniej realizować misje humanitarne i rozwojowe na świecie. Fundacja PCPM poszukuje kandydata lub kandydatki na stanowisko logistyka zespołu ratunkowego.

 


Zapewnienie gotowości PCPM oraz Medycznego Zespołu Ratunkowego PCPM do realizacji misji humanitarnych i ratunkowych poprzez:
  • Odpowiedzialność za stany magazynowe, w tym kontrola ilości i  jakości dostępnego sprzętu w magazynie, zlecanie przeglądów okresowych, utylizacja przeterminowanych produktów w tym leków.
  • Identyfikacja potrzeb w zakresie logistyki, materiałów i sprzętu oraz określenie ich ilości lub specyfikacji. Zarekomendowanie prac do wykonania lub ulepszenia / zakup/konserwacja sprzętu.
  • Przygotowywanie specyfikacji i innych informacji potrzebnych do składania zamówień towarów, robót i usług.
  • Wsparcie szefa logistyki, koordynatora projektu i kierownictwa Fundacji w przygotowaniu logistyki potrzebnej do realizacji działań PCPM, w tym misji Medycznego Zespołu Ratunkowego PCPM.
  • Przygotowanie i odpowiednie spakowanie składowanego wyposażenia Medycznego Zespołu Ratunkowego w gotowości do pilnych misji interwencyjnych
  • Prowadzenie dokumentacji wejścia i wyjścia towaru z magazynu
  • Przygotowanie dokumentacji wywozowej, w tym dokumentów DGR i ADR, przygotowanie dokumentów eksportowych w tym prowadzenie procedur lotniskowych
  • Wspieranie działań w terenie, dbanie o przestrzeganie standardów i stosowanie środków bezpieczeństwa (sprzętu).
  • Wsparcie w przygotowaniu umów lub innych dokumentów.
  • Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z dostawcami sprzętu i firmami serwisowymi i logistycznymi.

Czas pracy: 40 godzin tygodniowo do listopada 2023 z opcją przedłużenia

Warunki zatrudnienia: Umowa zlecenie do końca listopada 2023 z możliwością dalszej współpracy

Miejsce pracy: Warszawa. Możliwe podróży wewnątrz Polski lub na misje zagraniczne z Medycznym Zespołem Ratunkowym.

Wymagania:

  • Licencjat lub równoważny stopień techniczny.
  • Co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w podobnej funkcji.
  • Mile widziana znajomość zagadnień z obszaru wyposażenia i środków medycznych
  • Umiejętności techniczne w mechanice / IT / elektryce / lub podobne.
  • Profesjonalne wykorzystanie umiejętności komputerowych.
  • Dobra komunikacja.
  • Możliwość wykonywania wielu zadań i radzenia sobie ze stresującymi sytuacjami i pod dużą presją czasu.
  • Biegłość w pisanym i mówionym języku polskim i angielskim.
  • Mile widziane uprawnienia w obsłudze wózka widłowego

Oferujemy:

  • Możliwości rozwoju kariery
  • Prace nad projektami rozwojowymi i humanitarnymi
  • Sprzyjające warunki pracy
  • Możliwość promocji

Jak składać:

Prosimy przesłać CV na: [email protected]

Skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami, którzy przeszli do kolejnego etapu rekrutacji.

Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Warunkiem uczestnictwa w procesie rekrutacji jest zawarcie w CV oświadczenia następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Fundację Polskie Centrum Pomocy Międzynarodowej, ul. Sarmacka 14/15, 02-972 Warszawa, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji”. Informujemy, że kandydatom przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich poprawiania, a także usunięcia. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne dla udziału w procesie rekrutacji.