PCPM - logo Polskie Centrum Pomocy
Międzynarodowej

 

 

Praca dla Desk Officera/Desk Officerki misji w Afryce

 

Miejsce pracy: Warszawa

Jakie będą Twoje obowiązki?

  • wspieranie Koordynatora/Koordynatorki projektu w bieżących działaniach projektowych (administracyjnych, finansowych i logistycznych)
  • praca nad dokumentacją finansową i merytoryczną projektu
  • przygotowanie ekspertów i instruktorów do wyjazdów

Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:

  • interesuje Cię pomoc humanitarna i rozwojowa
  • lubisz pracę z ludźmi
  • jesteś odporna/odporny na stres i cierpliwa
  • skończyłaś/skończyłeś studia wyższe
  • świetnie znasz angielski i polski w mowie i piśmie

Ucieszy nas, jeśli dodatkowo:

  • pracowałaś/pracowałeś już przy projektach finansowanych z budżetu publicznego
  • umiesz pracować w odmiennym kontekście kulturowym
  • interesują Cię zagadnienia z zakresu pomocy humanitarnej i rozwojowej

Co oferujemy w zamian:

  • pracę w zgranym zespole w pełnym wymiarze godzin
  • możliwość uzyskania cennego doświadczenia w zakresie projektów rozwojowych

Wszystkie zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV i krótkiego listu motywacyjnego do dnia 10 września 2021 włącznie, mailowo na adres: rekrutacja@pcpm.org.pl z wyraźnym zaznaczeniem Misji do której zespołu się aplikuje poprzez wpisanie w tytule maila „DO-Afryka”. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Warunkiem uczestnictwa w procesie rekrutacji jest zawarcie w CV oświadczenia następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Fundację Polskie Centrum Pomocy Międzynarodowej, ul. Sarmacka 14/15, 02-972 Warszawa, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji”. Informujemy, że kandydatom przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich poprawiania, a także usunięcia. Podanie danych osobowych, jest dobrowolne, jednak niezbędne dla udziału w procesie rekrutacji.