Team Leader zespołu terenowego
Fundacja PCPM poszukuje pracownika na stanowisko team leader zespołu terenowego. Umowa o pracę, a praca w systemie stacjonarnym w Warszawie i wielu innych miejscach w Polsce.
Stanowisko: Team Leader zespołu terenowego
Główne zadanie: organizacja i koordynacja wyjazdów terenowych zespołu przeprowadzającego rejestrację beneficjentów na terenie całej Polski
Wymiar czasu pracy: 40 godzin tygodniowo
Warunki zatrudnienia: umowa o pracę na okres próbny (3 miesiące) z perspektywą dalszej współpracy
Miejsce pracy: Warszawa z licznymi wyjazdami wewnątrz Polski
Opis projektu:
Celem projektu wdrażanego przez Fundację PCPM jest dystrybucja zapomóg finansowych dla najbardziej potrzebujących uchodźców ukraińskich zamieszkujących na terenie całej Polski.
Charakterystyka stanowiska:
Głównym zadaniem Team Leadera będzie organizacja i koordynacja wyjazdów terenowych zespołu przeprowadzającego rejestrację beneficjentów na terenie całej Polski. Zakres obowiązków będzie obejmował m.in.:
- organizacja wyjazdów terenowych zespołu pod kątem logistycznym
- koordynacja z lokalnymi partnerami PCPM, w tym jednostkami samorządowymi
- organizacja i nadzór nad punktem rejestracji oraz pracą zespołu
- nadzór nad poprawnym uzupełnianiem bazy danych beneficjentów
- raportowanie do koordynatora projektu
Wymagania:
- prawo jazdy kat. B (praca wymaga regularnego prowadzenia samochodu)
- dyspozycyjność do wyjazdów w teren, w tym na kilkudniowe pobyty
- wykształcenie wyższe (preferowane)
- doświadczenie w organizacji wyjazdów i/lub zarządzaniu niewielkim zespołem (preferowane)
- dobra znajomość Excela
- płynna znajomość języka polskiego, znajomość angielskiego w stopniu komunikatywnym, znajomość ukraińskiego i/lub rosyjskiego preferowana
Oferujemy:
- możliwość rozwoju u boku doświadczonych współpracowników
- pracę przy projektach rozwojowych i humanitarnych
- sprzyjające warunki pracy
- elastyczne godziny pracy
- możliwość awansu
Odpowiemy jedynie na wybrane oferty. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.
CV przyjmujemy na [email protected] do 10.05.2022 roku.
Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Warunkiem uczestnictwa w procesie rekrutacji jest zawarcie w CV oświadczenia następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Fundację Polskie Centrum Pomocy Międzynarodowej, ul. Sarmacka 14/15, 02-972 Warszawa, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji”. Informujemy, że kandydatom przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich poprawiania, a także usunięcia. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne dla udziału w procesie rekrutacji.