PCPM - logo Polskie Centrum Pomocy
Międzynarodowej

 

 

Team Leader zespołu terenowego

Fundacja PCPM poszukuje pracownika na stanowisko team leader zespołu terenowego. Umowa o pracę, a praca w systemie stacjonarnym w Warszawie i wielu innych miejscach w Polsce.

 

Stanowisko: Team Leader zespołu terenowego

Główne zadanie: organizacja i koordynacja wyjazdów terenowych zespołu przeprowadzającego rejestrację beneficjentów na terenie całej Polski

Wymiar czasu pracy: 40 godzin tygodniowo

Warunki zatrudnienia: umowa o pracę na okres próbny (3 miesiące) z perspektywą dalszej współpracy

Miejsce pracy: Warszawa z licznymi wyjazdami wewnątrz Polski

 

Opis projektu:

Celem projektu wdrażanego przez Fundację PCPM jest dystrybucja zapomóg finansowych dla najbardziej potrzebujących uchodźców ukraińskich zamieszkujących na terenie całej Polski. 

Charakterystyka stanowiska:

Głównym zadaniem Team Leadera będzie organizacja i koordynacja wyjazdów terenowych zespołu przeprowadzającego rejestrację beneficjentów na terenie całej Polski. Zakres obowiązków będzie obejmował m.in.:

  • organizacja wyjazdów terenowych zespołu pod kątem logistycznym 
  • koordynacja z lokalnymi partnerami PCPM, w tym jednostkami samorządowymi 
  • organizacja i nadzór nad punktem rejestracji oraz pracą zespołu
  • nadzór nad poprawnym uzupełnianiem bazy danych beneficjentów 
  • raportowanie do koordynatora projektu

Wymagania:

  • prawo jazdy kat. B (praca wymaga regularnego prowadzenia samochodu)
  • dyspozycyjność do wyjazdów w teren, w tym na kilkudniowe pobyty 
  • wykształcenie wyższe (preferowane)
  • doświadczenie w organizacji wyjazdów i/lub zarządzaniu niewielkim zespołem (preferowane)
  • dobra znajomość Excela 
  • płynna znajomość języka polskiego, znajomość angielskiego w stopniu komunikatywnym, znajomość ukraińskiego i/lub rosyjskiego preferowana

Oferujemy:

  • możliwość rozwoju u boku doświadczonych współpracowników 
  • pracę przy projektach rozwojowych i humanitarnych
  • sprzyjające warunki pracy
  • elastyczne godziny pracy
  • możliwość awansu

Odpowiemy jedynie na wybrane oferty. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.

CV przyjmujemy na [email protected] do 10.05.2022 roku.

Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Warunkiem uczestnictwa w procesie rekrutacji jest zawarcie w CV oświadczenia następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Fundację Polskie Centrum Pomocy Międzynarodowej, ul. Sarmacka 14/15, 02-972 Warszawa, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji”. Informujemy, że kandydatom przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich poprawiania, a także usunięcia. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne dla udziału w procesie rekrutacji.