Koordynator_ka projektu w Kenii

Koordynator_ka projektu w Kenii

Zakres obowiązków:

  • Koordynacja projektu zgodnie z wnioskiem projektowym i zawartymi w nim celami i rezultatami;
  • Przygotowanie i prowadzenie dokumentacji merytorycznej i finansowej zgodnie z procedurami i standardami określonymi przez PCPM, regularna współpraca z Biurem w Warszawie i Księgowością PCPM;
  • Przygotowywanie umów z podwykonawcami i porozumień z partnerami projektu;
  • Wdrażanie i monitorowanie nowych procedur w projekcie po stronie polskiej i kenijskiej;
  • Prowadzenie biura PCPM w Kenii w tym prace administracyjne oraz kontakt z kancelarią prawną i podatkową obsługującą PCPM;
  • Koordynacja i organizacja wydarzeń w ramach projektu – szkolenia krótkie i certyfikowane, ćwiczenia zgrywające, spotkania, konferencje, dni otwarte;
  • Nadzór nad pracą pracowników/-czek i ekspertów/-ek lokalnych w Kenii oraz pracowników/-czek długo- i krótkoterminowych z Polski;
  • Koordynacja przygotowania i wyjazdów polskich trenerów i ekspertów do Kenii, a także nad współpracą z ekspertami lokalnymi;
  • Współpraca z lokalnymi partnerami PCPM w Kenii oraz innymi podmiotami powiązanymi z projektem,
  • Reprezentowanie projektu oraz działań PCPM wobec innych organizacji międzynarodowych, lokalnych oraz władz Kenii w zakresie objętym osobnym upoważnieniem.

Od kandydata_ki oczekujemy:

  • Znajomości języka angielskiego: min. C1
  • Doświadczenia w realizacji projektów (min. 2 lata)
  • Doświadczenie w zarządzaniu budżetem
  • Znajomości lokalnych warunków kulturowych w regionie Afryki Wschodniej: min. doświadczenie w pracy w Afryce Wschodniej (szczególnie w Kenii min. 2-lata)
  • Umiejętności miękkich: doświadczenie w pracy w zespole międzykulturowym, zarządzania zespołem
  • Gotowości do częściowej pracy w Kenii (wcześniej zaplanowane od kilku do kilkunastu tyg. w ciągu roku)

Mile widziane:

  • Znajomość języka suahili na poziomie min. podstawowym
  • Doświadczenie w pracy w trzecim sektorze
  • Doświadczenie w pracy w Afryce subsaharyjskiej

Oferujemy:

  • Pracę z sensem w organizacji pomocowej, wpływająca na realne zmiany w danym regionie
  • Współpracę w środowisku międzynarodowym w tym z instytucjami państwowymi, uczelniami, organizacjami
  • Umowę o pracę na okres próbny 3 mc z możliwością przedłużenia
  • Wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia (8 000 – 10 500 zł brutto)
  • Dostęp do narzędzi i wsparcie merytoryczne zespołu
  • Możliwość dołączenia do pakietu medycznego na warunkach obowiązujących w PCPM
  • Szkolenia wewnętrzne i zewnętrze, możliwość uczestnictwa w konferencjach tematycznych

Jak aplikować?

Prześlij CV, krótki list motywacyjny na adres: [email protected]

W tytule maila wpisz: „Koordynator_ka Kenia

Na zgłoszenia czekamy do: 15.11.2025 r. 

Warunkiem uczestnictwa w procesie rekrutacji jest zawarcie w CV oświadczenia następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Fundację Polskie Centrum Pomocy Międzynarodowej, ul. Pustułeczki 23, 02-811 Warszawa, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji”. Informujemy, że kandydatom przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich poprawiania, a także usunięcia. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne dla udziału w procesie rekrutacji.