Koordynator_ka projektu w Kenii
Koordynator_ka projektu w Kenii
Zakres obowiązków:
- Koordynacja projektu zgodnie z wnioskiem projektowym i zawartymi w nim celami i rezultatami;
- Przygotowanie i prowadzenie dokumentacji merytorycznej i finansowej zgodnie z procedurami i standardami określonymi przez PCPM, regularna współpraca z Biurem w Warszawie i Księgowością PCPM;
- Przygotowywanie umów z podwykonawcami i porozumień z partnerami projektu;
- Wdrażanie i monitorowanie nowych procedur w projekcie po stronie polskiej i kenijskiej;
- Prowadzenie biura PCPM w Kenii w tym prace administracyjne oraz kontakt z kancelarią prawną i podatkową obsługującą PCPM;
- Koordynacja i organizacja wydarzeń w ramach projektu – szkolenia krótkie i certyfikowane, ćwiczenia zgrywające, spotkania, konferencje, dni otwarte;
- Nadzór nad pracą pracowników/-czek i ekspertów/-ek lokalnych w Kenii oraz pracowników/-czek długo- i krótkoterminowych z Polski;
- Koordynacja przygotowania i wyjazdów polskich trenerów i ekspertów do Kenii, a także nad współpracą z ekspertami lokalnymi;
- Współpraca z lokalnymi partnerami PCPM w Kenii oraz innymi podmiotami powiązanymi z projektem,
- Reprezentowanie projektu oraz działań PCPM wobec innych organizacji międzynarodowych, lokalnych oraz władz Kenii w zakresie objętym osobnym upoważnieniem.
Od kandydata_ki oczekujemy:
- Znajomości języka angielskiego: min. C1
- Doświadczenia w realizacji projektów (min. 2 lata)
- Doświadczenie w zarządzaniu budżetem
- Znajomości lokalnych warunków kulturowych w regionie Afryki Wschodniej: min. doświadczenie w pracy w Afryce Wschodniej (szczególnie w Kenii min. 2-lata)
- Umiejętności miękkich: doświadczenie w pracy w zespole międzykulturowym, zarządzania zespołem
- Gotowości do częściowej pracy w Kenii (wcześniej zaplanowane od kilku do kilkunastu tyg. w ciągu roku)
Mile widziane:
- Znajomość języka suahili na poziomie min. podstawowym
- Doświadczenie w pracy w trzecim sektorze
- Doświadczenie w pracy w Afryce subsaharyjskiej
Oferujemy:
- Pracę z sensem w organizacji pomocowej, wpływająca na realne zmiany w danym regionie
- Współpracę w środowisku międzynarodowym w tym z instytucjami państwowymi, uczelniami, organizacjami
- Umowę o pracę na okres próbny 3 mc z możliwością przedłużenia
- Wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia (8 000 – 10 500 zł brutto)
- Dostęp do narzędzi i wsparcie merytoryczne zespołu
- Możliwość dołączenia do pakietu medycznego na warunkach obowiązujących w PCPM
- Szkolenia wewnętrzne i zewnętrze, możliwość uczestnictwa w konferencjach tematycznych
Jak aplikować?
Prześlij CV, krótki list motywacyjny na adres: [email protected]
W tytule maila wpisz: „Koordynator_ka Kenia
Na zgłoszenia czekamy do: 15.11.2025 r.
Warunkiem uczestnictwa w procesie rekrutacji jest zawarcie w CV oświadczenia następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Fundację Polskie Centrum Pomocy Międzynarodowej, ul. Pustułeczki 23, 02-811 Warszawa, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji”. Informujemy, że kandydatom przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich poprawiania, a także usunięcia. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne dla udziału w procesie rekrutacji.