Oferta – poszukujemy Koordynatora_ki Monitoringu i Ewaluacji.

Oferta – poszukujemy Koordynatora_ki Monitoringu i Ewaluacji.

Fundacja Polskie Centrum Pomocy Międzynarodowej poszukuje osoby na stanowisko Koordynator_ka Monitoringu i Ewaluacji. 

Polskie Centrum Pomocy Międzynarodowej działa od 2006 roku jako organizacja pożytku publicznego (KRS 0000259298) specjalizująca się w pomocy międzynarodowej. Jesteśmy organizacją humanitarną, co oznacza, że pomagamy wszystkim bez względu na pochodzenie, kolor skóry czy wyznanie, dbając o to, aby nasze działania nie pogłębiały lokalnych napięć. Od momentu powstania wdrożyliśmy ponad 180 projektów w 28 krajach.

Oferujemy: 

  • pracę na samodzielnym stanowisku 
  • w międzynarodowym środowisku
  • we współpracy z donorami, międzynarodowymi organizacjami humanitarnymi i lokalnymi organizacjami pomocowymi  
  • możliwość pracy w trybie zdalnym lub hybrydowym 

Wymiar zatrudnienia: 20h w tygodniu

Forma zatrudnienia: umowa zlecenia/umowa o pracę/umowa B2B w zależności od preferencji kandydata_ki

Zakres odpowiedzialności:

  • wsparcie zespołów projektowych PCPM w zakresie monitoringu i ewaluacji, w tym przygotowywanie i wdrożenie ilościowych i jakościowych narzędzi badawczych, koordynacja badań terenowych, analiza danych i opracowywanie raportów w językach polskim i angielskim;
  • zamawianie badań, prowadzenie pracy ekspertów/ek i kontrola jakości jej rezultatów;
  • współpraca z zespołami monitoringu i ewaluacji pracującymi w organizacjach partnerskich.

Oczekiwane kompetencje:

  • znajomość jakościowych i ilościowych technik badawczych oraz ich wykorzystania w dziedzinie monitoringu i ewaluacji programów pomocowych;
  • umiejętność projektowania badań, koordynacji badań terenowych i analizy wyników badań;
  • umiejętność zamawiania badań, prowadzenia pracy ekspertów/ek i kontroli jakości jej rezultatów;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • umiejętność jasnego prezentowania wyników badań
  • biegła znajomość języków polskiego i angielskiego w mowie i w piśmie, w tym sprawność w pisaniu raportów badawczych w obu tych językach;
  • zaawansowana znajomość programu Excel, platformy Kobo Toolbox oraz pakietów MS Office i narzędzi Google.

Doświadczenie we wdrażaniu projektów humanitarnych będzie dodatkowym atutem.

Znajomość przynajmniej jednego programu do analizy statystycznej (np. SPSS, R lub JASP) będzie dodatkowym atutem.

Jak aplikować? Prześlij CV do 30 listopada 2024 r. na adres [email protected]