Logistyk zespołu ratunkowego
Logistyk zespołu ratunkowego
Twoje umiejętności i profesjonalizm pozwolą nam jeszcze sprawniej realizować misje humanitarne i rozwojowe na świecie. Fundacja PCPM poszukuje kandydata lub kandydatki na stanowisko logistyka zespołu ratunkowego.
Zapewnienie gotowości PCPM oraz Medycznego Zespołu Ratunkowego PCPM do realizacji misji humanitarnych i ratunkowych poprzez:
- Odpowiedzialność za stany magazynowe, w tym kontrola ilości i jakości dostępnego sprzętu w magazynie, zlecanie przeglądów okresowych, utylizacja przeterminowanych produktów w tym leków.
- Identyfikacja potrzeb w zakresie logistyki, materiałów i sprzętu oraz określenie ich ilości lub specyfikacji. Zarekomendowanie prac do wykonania lub ulepszenia / zakup/konserwacja sprzętu.
- Przygotowywanie specyfikacji i innych informacji potrzebnych do składania zamówień towarów, robót i usług.
- Wsparcie szefa logistyki, koordynatora projektu i kierownictwa Fundacji w przygotowaniu logistyki potrzebnej do realizacji działań PCPM, w tym misji Medycznego Zespołu Ratunkowego PCPM.
- Przygotowanie i odpowiednie spakowanie składowanego wyposażenia Medycznego Zespołu Ratunkowego w gotowości do pilnych misji interwencyjnych
- Prowadzenie dokumentacji wejścia i wyjścia towaru z magazynu
- Przygotowanie dokumentacji wywozowej, w tym dokumentów DGR i ADR, przygotowanie dokumentów eksportowych w tym prowadzenie procedur lotniskowych
- Wspieranie działań w terenie, dbanie o przestrzeganie standardów i stosowanie środków bezpieczeństwa (sprzętu).
- Wsparcie w przygotowaniu umów lub innych dokumentów.
- Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z dostawcami sprzętu i firmami serwisowymi i logistycznymi.
Czas pracy: 40 godzin tygodniowo do listopada 2023 z opcją przedłużenia
Warunki zatrudnienia: Umowa zlecenie do końca listopada 2023 z możliwością dalszej współpracy
Miejsce pracy: Warszawa. Możliwe podróży wewnątrz Polski lub na misje zagraniczne z Medycznym Zespołem Ratunkowym.
Wymagania:
- Licencjat lub równoważny stopień techniczny.
- Co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w podobnej funkcji.
- Mile widziana znajomość zagadnień z obszaru wyposażenia i środków medycznych
- Umiejętności techniczne w mechanice / IT / elektryce / lub podobne.
- Profesjonalne wykorzystanie umiejętności komputerowych.
- Dobra komunikacja.
- Możliwość wykonywania wielu zadań i radzenia sobie ze stresującymi sytuacjami i pod dużą presją czasu.
- Biegłość w pisanym i mówionym języku polskim i angielskim.
- Mile widziane uprawnienia w obsłudze wózka widłowego
Oferujemy:
- Możliwości rozwoju kariery
- Prace nad projektami rozwojowymi i humanitarnymi
- Sprzyjające warunki pracy
- Możliwość promocji
Jak składać:
Prosimy przesłać CV na: [email protected]
Skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami, którzy przeszli do kolejnego etapu rekrutacji.
Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Warunkiem uczestnictwa w procesie rekrutacji jest zawarcie w CV oświadczenia następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Fundację Polskie Centrum Pomocy Międzynarodowej, ul. Sarmacka 14/15, 02-972 Warszawa, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji”. Informujemy, że kandydatom przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich poprawiania, a także usunięcia. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne dla udziału w procesie rekrutacji.