Specjalista lub specjalistka ds. komunikacji i mediów
Specjalista lub specjalistka ds. komunikacji i mediów
Szukamy osoby, która dołączy do zespołu komunikacji Fundacji PCPM.
Fundacja PCPM to niezależna, pozarządowa organizacja humanitarna, która działa w różnych miejscach na świecie, ale zawsze kieruje się tymi samymi wartościami – chęcią niesienia realnej pomocy i szacunkiem dla ludzi, którym pomagamy. Jeśli:
- bliskie Ci są nasze wartości i interesujesz się sytuacją geopolityczną
- masz doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu projektów komunikacyjnych w internecie i mediach tradycyjnych
- będziesz potrafił/potrafiła przełożyć język projektowy na treści, którymi zainteresujesz media i opinię publiczną
- poruszasz się biegle w mediach społecznościowych
- potrafisz samodzielnie (bez użycia AI) tworzyć angażujące posty i dłuższe teksty w języku polskim i angielskim
- jesteś gotowy/gotowa na wyjazdy w miejsca, gdzie prowadzimy projekty
zgłoś się koniecznie!
Zakres obowiązków:
- kontakt i budowanie relacji z dziennikarzami, redakcjami i influencerami
- nawiązywanie współpracy z wydawnictwami, twórcami opinii, instytucjami
- reprezentowanie Fundacji PCPM w mediach (wystąpienia, konferencje, wywiady, komentarze)
- współpraca z zespołami realizującymi projekty pomocowe w kraju i na zagranicznych misjach w celu pozyskania ciekawych i angażujących materiałów
- tworzenie treści, w tym treści audio, wideo oraz infografik (mamy na pokładzie osoby zajmujące się grafiką oraz montażem wideo), w tym angażujących treści do mediów społecznościowych
- dystrybuowanie materiałów informacyjnych i reagowanie na zapytania mediów
- aktualizacja strony internetowej (WordPress)
- wsparcie udziału przedstawicieli Fundacji PCPM w różnego rodzaju wydarzeniach: konferencjach, panelach eksperckich etc
- udział w wyjazdach studyjnych w celu pozyskania materiałów komunikacyjnych
- współtworzenie strategii komunikacji medialnej, zgodnej z celami organizacji
- współpraca z Zarządem Fundacji
Wymagania:
- bardzo dobra prezencja i swoboda wypowiedzi w języku polskim (także publicznie)
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)
- umiejętność tworzenia treści: tekstów, postów, relacji, komentarzy
- biegła obsługa narzędzi do zarządzania mediami społecznościowymi i CMS (WordPress)
- samodzielność, dobra organizacja pracy, gotowość do reagowania na zmiany
- wysoka kultura osobista, komunikatywność, zmysł dyplomatyczny
Mile widziane:
- doświadczenie w mediach (dziennikarstwo, redakcja, media cyfrowe) lub doświadczenie pracy w zespole komunikacji organizacji pozarządowej/humanitarnej
- znajomość środowiska NGO
- doświadczenie w wystąpieniach publicznych
- podstawowe umiejętności edycyjne (audio)
Oferujemy:
- pracę z sensem w jednej z największych polskich organizacji pomocowych
- pracę na pełen etat w biurze PCPM w Warszawie
- dostęp do narzędzi, sprzętu i wsparcia merytorycznego zespołu
- wyjazdy zagraniczne na miejsca realizacji projektów
- wynagrodzenie od 8000 zł brutto do 11 200 zł brutto w zależności od doświadczenia i umiejętności
- typ umowy: umowa autorska, zlecenie, umowa o pracę lub kontrakt B2B
- możliwość dołączenia do opieki medycznej
Jak aplikować?
Prześlij CV, krótki list motywacyjny oraz (jeśli masz) przykłady zrealizowanych materiałów, wystąpień lub tekstów na adres: [email protected]
W tytule maila wpisz: „Specjalista_ka ds. komunikacji”
Na zgłoszenia czekamy do: 30.10.2025 r.
Warunkiem uczestnictwa w procesie rekrutacji jest zawarcie w CV oświadczenia następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Fundację Polskie Centrum Pomocy Międzynarodowej, ul. Pustułeczki 23, 02-811 Warszawa, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji”. Informujemy, że kandydatom przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich poprawiania, a także usunięcia. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne dla udziału w procesie rekrutacji.