Specjalistę lub specjalistkę ds. komunikacji i mediów
Specjalistę lub specjalistkę ds. komunikacji i mediów
Fundacja Polskie Centrum Pomocy Międzynarodowej (PCPM) poszukuje komunikacyjnego multitoola, który połączy w sobie wiedzę i sprawną komunikację skierowaną do tych, którzy chcą czytać, słuchać i oglądać.
Jeśli gotów lub gotowa jesteś połączyć reprezentację organizacji w środkach przekazu z innymi aktywnościami twórczymi, nie obce są Ci narzędzia nowoczesnego komunikowania, władasz słowem w języku polskim, ale też angielskim, możesz odnaleźć się zarówno przed jak i za kamerą, potrafisz sprawnie i dynamicznie reagować na wydarzenia i przetwarzać informacje, do tego jesteś ciekawy lub ciekawa świata i gotowa na wyzwania pracy wyjazdowej – to rola skrojona dla Ciebie. Atutem będzie doświadczenie dziennikarskie lub praca w redakcji, wiedza jak działają media i smykałka do SoMe.
Miejsce pracy: Warszawa (praca stacjonarna z możliwościami pracy zdalnej)
Typ umowy: umowa autorska, zlecenie, umowa o pracę lub kontrakt B2B
Wymiar czasu pracy: pełen etat
Zakres obowiązków:
- reprezentowanie Fundacji PCPM w mediach (wystąpienia, konferencje, wywiady, komentarze)
- kontakt i budowanie relacji z dziennikarzami, redakcjami i influencerami
- tworzenie treści we współpracy z zespołem graficznym i multimedialnym oraz zespołami realizującymi projekty pomocowe w kraju i na zagranicznych misjach
- pisanie tekstów
- reagowanie na trendy i bieżące wydarzenia informacyjne
- aktualizacja treści na stronie www (WordPress)
- współtworzenie narracji wideo
- udział w wydarzeniach specjalnych (np. wystawy, panele, kampanie np. antydezinformacyjne)
- współpraca z Zarządem Fundacji i działami projektowymi
- udział w wyjazdach studyjnych i monitoringowych
Wymagania:
- bardzo dobra prezencja i swoboda wypowiedzi w języku polskim (także publicznie)
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)
- umiejętność tworzenia treści: tekstów, postów, relacji, komentarzy
- biegła obsługa narzędzi do zarządzania mediami społecznościowymi i CMS (WordPress)
- samodzielność, dobra organizacja pracy, gotowość do reagowania na zmiany
- wysoka kultura osobista, komunikatywność, zmysł dyplomatyczny
Mile widziane:
- doświadczenie w mediach (dziennikarstwo, redakcja, media cyfrowe)
- znajomość środowiska NGO
- doświadczenie w wystąpieniach publicznych
- znajomość ukraińskiego lub rosyjskiego
- znajomość narzędzi AI wspierających tworzenie treści
- podstawowe umiejętności edycyjne (audio)
Oferujemy:
- pracę w dynamicznym zespole jednej z największych polskich organizacji pomocowych
- realny wpływ na komunikację Fundacji, odbiór jej działalności i wizerunek
- dostęp do narzędzi, sprzętu i wsparcie merytoryczne zespołu
- godne wynagrodzenie (uzależnione od doświadczenia i umiejętności)
Jak aplikować?
Prześlij CV, krótki list motywacyjny oraz (jeśli masz) przykłady zrealizowanych materiałów, wystąpień lub tekstów na adres: [email protected]
W tytule maila wpisz: „Specjalista ds. komunikacji – imię i nazwisko”
Na zgłoszenia czekamy do: 30.08.2025 r.