Specjalistę lub specjalistkę ds. komunikacji i mediów

Specjalistę lub specjalistkę ds. komunikacji i mediów

Fundacja Polskie Centrum Pomocy Międzynarodowej (PCPM) poszukuje komunikacyjnego multitoola, który połączy w sobie wiedzę i sprawną komunikację skierowaną do tych, którzy chcą czytać, słuchać i oglądać.

Jeśli gotów lub gotowa jesteś połączyć reprezentację organizacji w środkach przekazu z innymi aktywnościami twórczymi, nie obce są Ci narzędzia nowoczesnego komunikowania, władasz słowem w języku polskim, ale też angielskim, możesz odnaleźć się zarówno przed jak i za kamerą, potrafisz sprawnie i dynamicznie reagować na wydarzenia i przetwarzać informacje, do tego jesteś ciekawy lub ciekawa świata i gotowa na wyzwania pracy wyjazdowej – to rola skrojona dla Ciebie. Atutem będzie doświadczenie dziennikarskie lub praca w redakcji, wiedza jak działają media i smykałka do SoMe.

Miejsce pracy: Warszawa (praca stacjonarna z możliwościami pracy zdalnej)
Typ umowy: umowa autorska, zlecenie, umowa o pracę lub kontrakt B2B
Wymiar czasu pracy: pełen etat

Zakres obowiązków:

  • reprezentowanie Fundacji PCPM w mediach (wystąpienia, konferencje, wywiady, komentarze)
  • kontakt i budowanie relacji z dziennikarzami, redakcjami i influencerami
  • tworzenie treści we współpracy z zespołem graficznym i multimedialnym oraz zespołami realizującymi projekty pomocowe w kraju i na zagranicznych misjach
  • pisanie tekstów 
  • reagowanie na trendy i bieżące wydarzenia informacyjne
  • aktualizacja treści na stronie www (WordPress)
  • współtworzenie narracji wideo
  • udział w wydarzeniach specjalnych (np. wystawy, panele, kampanie np. antydezinformacyjne)
  • współpraca z Zarządem Fundacji i działami projektowymi
  • udział w wyjazdach studyjnych i monitoringowych

Wymagania:

  • bardzo dobra prezencja i swoboda wypowiedzi w języku polskim (także publicznie)
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)
  • umiejętność tworzenia treści: tekstów, postów, relacji, komentarzy
  • biegła obsługa narzędzi do zarządzania mediami społecznościowymi i CMS (WordPress)
  • samodzielność, dobra organizacja pracy, gotowość do reagowania na zmiany
  • wysoka kultura osobista, komunikatywność, zmysł dyplomatyczny

Mile widziane:

  • doświadczenie w mediach (dziennikarstwo, redakcja, media cyfrowe) 
  • znajomość środowiska NGO
  • doświadczenie w wystąpieniach publicznych
  • znajomość ukraińskiego lub rosyjskiego
  • znajomość narzędzi AI wspierających tworzenie treści
  • podstawowe umiejętności edycyjne (audio)

Oferujemy:

  • pracę w dynamicznym zespole jednej z największych polskich organizacji pomocowych
  • realny wpływ na komunikację Fundacji, odbiór jej działalności i wizerunek
  • dostęp do narzędzi, sprzętu i wsparcie merytoryczne zespołu
  • godne wynagrodzenie (uzależnione od doświadczenia i umiejętności)

Jak aplikować?

Prześlij CV, krótki list motywacyjny oraz (jeśli masz) przykłady zrealizowanych materiałów, wystąpień lub tekstów na adres: [email protected]
W tytule maila wpisz: „Specjalista ds. komunikacji – imię i nazwisko”
Na zgłoszenia czekamy do: 30.08.2025 r.