Specjalista_ka kadr i płac

Specjalista_ka kadr i płac

Fundacja PCPM poszukuje kandydata lub kandydatki na stanowisko specjalisty lub specjalistki kadr i płac.

Zakres obowiązków

  • Przygotowanie dokumentacji kadrowej pracowników w szczególności: dokumentów związanych z nawiązywaniem, przebiegiem i zakończeniem stosunku pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, ewidencje czasu pracy, urlopów, monitorowanie terminów badań lekarskich oraz szkoleń BHP;
  • Przygotowywanie dokumentacji związanej z umowami cywilno-prawnymi z osobami fizycznymi;
  • Terminowe naliczane wynagrodzeń i sporządzanie listy płac oraz rozliczeń dla zleceniobiorców;
  • Przygotowywanie deklaracji/sprawozdań do ZUS; US; PIP; PPK; PFRON; GUS; IFT
  • Współpraca z działem księgowości w zakresie rozliczeń płac
  • Sporządzanie zestawień na potrzeby wewnętrzne Fundacji
  • Realizacja polityki bezpieczeństwa informacji w zakresie ochrony i przetwarzania danych osobowych (RODO)

Nasze wymagania

  • Doświadczenie minimum dwóch lat w samodzielnej obsłudze płacowej i kadrowej
  • Dobra, praktyczna znajomość zagadnień płacowych, podatkowych, ubezpieczeniowych i prawa pracy
  • Mile widziana znajomość enova365
  • Doświadczenie w księgowości będzie dodatkowym atutem

Co oferujemy

  • Możliwość rozwoju przy wsparciu doświadczonych pracowników
  • Zdobycie doświadczenia w pracy w międzynarodowym środowisku
  • Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności oraz osiąganych rezultatów

Zgłoszenia prosimy kierować do 14 kwietnia 2023 r. e-mailem na adres: [email protected]

Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Warunkiem uczestnictwa w procesie rekrutacji jest zawarcie w CV oświadczenia następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Fundację Polskie Centrum Pomocy Międzynarodowej, ul. Sarmacka 14/15, 02-972 Warszawa, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji”. Informujemy, że kandydatom przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich poprawiania, a także usunięcia. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne dla udziału w procesie rekrutacji.

Prosimy o zapoznanie się z klauzulą poniżej:

Administratorem Pan/Pani danych osobowych jest Fundacja Polskie Centrum Pomocy Międzynarodowej, ul. Sarmacka 14/15, 02-972 Warszawa. Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO). Dane osobowe będą przechowywane nie dłużej niż przez okres 2 lat od dnia wysłania przez Panią/Pana zgłoszenia. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak ich podania uniemożliwia wzięcie przez Panią/Pana udziału w postępowaniu rekrutacyjnym. Przysługuje Panu/Pani prawo żądania dostępu do treści danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz prawo do ograniczenia ich przetwarzania. Ponadto także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, może to jednak wpłynąć na prowadzenie procesu rekrutacyjnego lub nawet uniemożliwić jego dalsze prowadzenie. Posiada Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Dane osobowe będą przekazywane wyłącznie naszym podwykonawcom, tj. dostawcom usług informatycznych.